Riešenie problémov s Nextcloud Talk

Riešenie problémov s Nextcloud Talk - Návod

Platí pre verziu: Nextcloud AIO 30.0.2


Problém 1: Videohovory na zariadeniach so systémom Android

Popis problému

Počas videohovorov v aplikácii Nextcloud Talk pre Android je viditeľný iba lokálny kamerový záznam na oboch zariadeniach. Videozáznam od druhej osoby sa nezobrazuje.

Riešenie

  1. Počas hovoru vypnite kameru pomocou nástrojovej lišty v spodnej časti obrazovky.
  2. Opätovne zapnite kameru pomocou tej istej nástrojovej lišty.

Poznámka: Táto metóda bola úspešne otestovaná v aplikácii Nextcloud Talk pre Android vo verzii 20.1.0.


Problém 2: Zdieľanie obrazovky na počítači v prehliadači Firefox

Popis problému

Zdieľanie obrazovky funguje správne pri prvom pokuse v prehliadači Firefox. Ak sa zdieľanie zastaví a opätovne spustí, prestane fungovať. V niektorých prípadoch môže byť mikrofón stlmený alebo sa kamerový záznam prestane zobrazovať.

Riešenie

  1. Použite iný prehliadač, napríklad Brave, kde sa tento problém nevyskytuje.

1 lajk