Riešenie problémov s Nextcloud Talk - Návod
Platí pre verziu: Nextcloud AIO 30.0.2
Problém 1: Videohovory na zariadeniach so systémom Android
Popis problému
Počas videohovorov v aplikácii Nextcloud Talk pre Android je viditeľný iba lokálny kamerový záznam na oboch zariadeniach. Videozáznam od druhej osoby sa nezobrazuje.
Riešenie
- Počas hovoru vypnite kameru pomocou nástrojovej lišty v spodnej časti obrazovky.
- Opätovne zapnite kameru pomocou tej istej nástrojovej lišty.
Poznámka: Táto metóda bola úspešne otestovaná v aplikácii Nextcloud Talk pre Android vo verzii 20.1.0.
Problém 2: Zdieľanie obrazovky na počítači v prehliadači Firefox
Popis problému
Zdieľanie obrazovky funguje správne pri prvom pokuse v prehliadači Firefox. Ak sa zdieľanie zastaví a opätovne spustí, prestane fungovať. V niektorých prípadoch môže byť mikrofón stlmený alebo sa kamerový záznam prestane zobrazovať.
Riešenie
- Použite iný prehliadač, napríklad Brave, kde sa tento problém nevyskytuje.